Takovou módní bloggerkou se může stát téměř každá z nás. Stačí mít trochu odvahy, umět sesmolit pár českých vět bez chyb a mít vlastní notebook. Pak už jen píšete, přidáváte fotky a sledujete, zda má Váš blog ohlas lidé ho čtou. Pokud se bloggování chcete věnovat profesionálně, měla byste vědět, že poté už to tak jednoduché nebude.
Začátky jsou nejtěžší
Umět se v dnešním světě prosadit je pro většinu z bloggerek asi to nejtěžší. Tento koníček jich vykonává mnoho a je zapotřebí přijít s něčím neokoukaným. Buď má bloggerka absolutně jiný styl, který se nikde jen tak nevidí. Nebo je její blog na vysoké grafické úrovni, všechny barvy ladí a fotky jsou profesionální. Nebo bloggerka zajímavě píše popisky k jednotlivým outfitům. Zkrátka to není nic lehkého.
Pokud se prosadíte, můžete si být jistá, že se o vás budou prát různé firmy, které se točí kolem fabion marketingu a budou po Vás chtít, abyste je zastupovala a jejich výrobky za určitý honorář propagovala. Na reklamě ve své podstatě stojí celé bloggerství. Fotíte outfity s různými výrobky, které Vám firma zapůjčí, nebo Vám je dokonce daruje. Samozřejmě pod podmínkou, že se Vám podaří nalákat nové klienty. Dnes se dá publikum Vašeho blogu velmi lehce zmanipulovat, obzvláště ve chvíli, kdy Vás sleduje mladší generace. Čtenáři jsou velmi ovlivnitelní a to přesně hraje prodejcům do karet.
Kdo je u nás známý?
Známou módní bloggerkou je například neteř Jaromíra Jágra Pavlína Jágrová, kterou sleduje více než 100 tisíc slečen i mužů různých věkových kategorií. Další je Eliška Hudcová, která je majitelkou lifestyle blogu Time To Fit. Ta se pyšní především velmi povedenou grafickou stránkou svého Instagramu a blogu. V neposlední řadě jsou tu sestry Nicole a Lucie Ehrenbergerovy z blogu A Cup Of Style, které jsou zároveň videobloggerkami na YouTube.
V České republice je bloggování stále v plenkách, pořádně se tu tím neuživí ani jedna z výše zmíněných bloggerek. Naopak v USA je tato činnost obrovským trendem již delší dobu a dá se říci, že je to takový zlatý důl pro mladé dívky se zájmem o módu.