Začátky jsou těžké v jakémkoliv odvětví, ale v případě podnikání to platí dvojnásob. Jen málokdo se zvládne vypořádat s tak velkou dávkou nátlaku a stresu, který je na něj pravidelně vyvíjen. I z tohoto důvodu polovina firem neoslaví ani první rok od svého vzniku. Nakonec přežití jen ti nejsilnější a ani ti nemají skutečně jistotu, že je štěstěna dříve nebo později neopustí. Zásadní problém, který trápí řadu začínajících firem je malá povědomost a příliš pomalý příliv zákazníků. Jsou to totiž právě zákazníci, kteří garantují potřebný zisk pro udržení firmy v chodu. Úspěšná firma se může pochlubit přílivem nových zákazníků a zároveň vytvářením skupiny stávajících zákazníků, kteří se rádi a opakovaně vrací.
· Sociální sítě
Síla sociálních sítí je všemocná, to všichni víme. I z tohoto důvodu se řada inzerentů přemisťuje z televizních obrazovek právě sem. Televizní reklama je už dávno předražený a zastaralý luxus, kterou si většina začínajících firem nemůže dovolit. A co je ještě důležitější, je fakt, že se televizní reklamě přisuzuje větší zásluha, než kterou skutečně dokáže reálně inzerentům splnit. Reklama na sociálních sítích může být zcela zdarma, tedy za předpokladu, že je vymyšlená chytře. Samozřejmě že už i sociální sítě nabízí placené reklamy, ale už samotný profil, který je pravidelně aktualizován, dokáže být sám reklamou. Zajímavé příspěvky, vize a cíle firmy či fotografie ze zákulisí dané značky si cílenou skupinu sledujících vždy najdou.
· Reklama tak trochu jinak
Reklamy nejsou tak špatné, jak jsme je v předešlém příspěvku vylíčili. Jsou však předraženým luxusem, který nepřináší tížené ovoce. Slyšeli jste už o ppc reklamě? Ptáte se, ppc reklama co to je? Jedná se o reklamu, kdy inzerent neplatí za samotné umístění reklamy na konkrétní prostor, ale až za prokliknutí potencionálních zákazníků na konkrétní web. A jak vytvořit ppc kampaň? Chytře společně s odborníky, kteří se touto problematikou dlouhodobě zabývají.